- Home
- Wydarzenia
- Budżet Obywatelski na rok 2025 – zbieranie projektów
Harmonogram Budżetu Obywatelskiego na rok 2025 w mieście Pruszcz Gdański przedstawia się następująco:
Harmonogram Budżetu Obywatelskiego na rok 2025 w mieście Pruszcz Gdański przedstawia się następująco:
- od 1 do 30 kwietnia 2024 r. – składanie przez mieszkańców propozycji projektów do Budżetu Obywatelskiego na rok 2025,
- maj/czerwiec/lipiec 2024 r. – weryfikacja zgłoszonych projektów,
- sierpień 2024 r. – opublikowanie listy zatwierdzonych projektów,
- 09-20 września 2024 r. – głosowanie – wybieramy zadania na rok 2025,
- do 07 października 2024 r. – ogłoszenie wyników głosowania,
- do 15 listopada 2024 r. – ujęcie projektów, które uzyskają największą liczbę punktów, w projekcie budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na kolejny rok.