- Home
- Lista aktualności
- Karta Mieszkańca – zmiany w Pakiecie GPSZOK
- Opublikowano:
2023-04-25
Tagi: #OdpadyKomunalne
Karta Mieszkańca – zmiany w Pakiecie GPSZOK
Jeśli masz swoją Pruszczańską Kartę Mieszkańca, to zapewne wiesz, że składając wniosek o kartę, wraz z podstawowym Pakietem Mieszkańca otrzymujesz także Pakiet GPSZOK.Pakiet ten umożliwia wygodną i prostą weryfikację Ciebie jako mieszkańca miasta Pruszcz Gdański podczas oddawania odpadów w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów. Odbywa się to bez konieczności okazywania dodatkowych dokumentów tj. dowodu czy rachunku za media. Zatem jeśli zamierzasz oddać odpady w GPSZOK, który mieści się przy ul. Kupieckiej w Pruszczu Gdańskim, wystarczy, że weźmiesz ze sobą Pruszczańską Kartę Mieszkańca.
Pakiet GPSZOK posiada także jeszcze jedną cenną funkcjonalność, w której zachodzi pewna zmiana. Do tej pory każdy posiadacz karty z aktywnym Pakietem GPSZOK mógł w łatwy sposób sprawdzić, jaką ilość odpadów poremontowych może jeszcze oddać w danym roku kalendarzowym. Teraz, zgodnie z Uchwałą nr XlIX/488/2022 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 9 listopada 2022 r., odpady te zostały podzielone na trzy frakcje:
- czysty gruz,
- zmieszane odpady budowlane (płyty gipsowo-kartonowe, folie budowlane, drzwi, okna, panele podłogowe, papa itp. z wyłączeniem "czystego" gruzu oraz materiałów izolacyjnych),
- materiały izolacyjne (styropian, wełna mineralna, pianka poliuretanowa itp.).
W razie pytań lub wątpliwości lub gdy pojawia się informacja, że „nie znaleziono danych dla adresu…” prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy pod numerem:
+ 58 775 99 88 (Referat Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański) lub
+ 58 775 99 58 (Zespół Pruszczańskiej Karty Mieszkańca).
Pełną treść uchwały można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.pruszcz-gdanski.pl/uchwala/11438/uchwala-nr-xlix-488-2022