- Home
- FAQ
Aplikacja mobilna
Aplikacja Mieszkam w Pruszczu pozwala na korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Karty Mieszkańca, w tym z pakietu bezpłatnych przejazdów (dotyczy tylko dzieci i młodzieży posiadających zweryfikowany Pakiet Bezpłatnych Przejazdów).
Co zyskujesz dzięki aplikacji:
- aplikacja zastępuje fizyczną wersję karty,
- na jej podstawie można skorzystać z uprawnień i zniżek,
- pozwala na łatwe logowanie się na konto i przegląd swojego profilu,
- ułatwia zarządzanie profilem rodziny,
- przyspiesza wyszukiwanie aktualności i wydarzeń dotyczących karty,
- umożliwia mobilny dostęp do aktualności i wydarzeń.
https://mzkzg.org
https://ztm.gda.pl/
https://zkmgdynia.pl
https://mzkwejherowo.pl
Niebawem dostępne będą także ApplePay i GooglePay.
Bilety w aplikacji mogą kupić wyłącznie użytkownicy, którzy posiadają aktywny Pakiet Mieszkańca.
- 4-godzinne,
- 72-godzinne,
- okresowe np. miesięczne, w tym łączone z przewoźnikami kolejowymi: SKM i POLREGIO.
Pierwsze zdjęcie w profilu dziecka można dodać, logując się na swoje konto w systemie Pruszczańskiej Karty Mieszkańca (www.mieszkamwpruszczu.pl) na komputerze. Po zalogowaniu się, w prawym górnym rogu strony klikamy na guzik „Mój panel”, następnie z menu po lewej stronie wybieramy „Profil” i na wyświetlonej stronie klikamy "Zmień zdjęcie". Po pierwszym dodaniu zdjęcia i wylogowaniu, nie będzie możliwości jego samodzielnej zmiany. Zdjęcie musi być aktualne i pozwalać na prawidłową identyfikację osoby.
Zdjęcie można dodać także w Autoryzowanym Punkcie Obsługi. Do punktu należy przyjść osobiście i przekazać już wykonane zdjęcie, wydrukowane lub w wersji cyfrowej.
Aby dokonać zakupu biletu poprzez aplikację Mieszkam w Pruszczu należy:
- zalogować się w aplikacji Mieszkam w Pruszczu,
- wybrać panel karty (ikona karty na dole ekranu),
- kliknąć przycisk "kup bilet",
- wybrać kolejno właściwy typ oraz wariant biletu,
- zaznaczyć odpowiednią strefę,
- wybrać pożądany bilet.
- wpisać odpowiednią datę i godzin rozpoczęcia ważności biletu.
- dodać bilet do koszyka lub od razu przejść do płatności.
↳ Aby zalogować się do aplikacji za pomocą kodu QR:
- Proszę wejść na www.mieszkamwpruszczu.pl i kliknąć zaloguj się.
- Na stronie pojawią się dane konta, proszę przejść na zakładkę Karta i pakiety.
- W prawej części ekranu u góry pojawią się do wyboru okienka z imionami członków rodziny, proszę wybrać tę osobę, na której konto chcemy się zalogować.
- Kiedy imię wybranej osoby podświetlone jest jako wybrane, po lewej stronie, pod menu znajdziemy baner z logo aplikacji i napis „Zaloguj Imię do aplikacji przez skanowanie kodu QR”.
- Proszę kliknąć to okno i pojawi się indywidualny kod logowania do aplikacji.
- Teraz na telefonie proszę włączyć aplikację Mieszkam w Pruszczu i na ekranie logowania obok nazwy Zaloguj kliknąć znak kodu QR.
- Ekran telefonu proszę skierować na kod QR, który wyświetla się na ekranie komputera i gotowe.
Uwaga! Do aplikacji zalogujesz się po poprawnej weryfikacji Twojego konta, nie wcześniej.
Jeśli chcesz, by Twoje dziecko mogło zalogować się do swojego konta w aplikacji, dodaj do jego konta jego osobisty adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Możesz to zrobić samodzielnie przez Panel Mieszkańca.
- dla telefonów z Androidem: TUTAJ
- dla telefonów z iOS: TUTAJ
- dla telefonów z HarmonyOS: TUTAJ
iOS → Aby przełączyć się na konto innego członka rodziny, korzystając z telefonu z systemem iOS, należy po zalogowaniu się do aplikacji wybrać imię użytkownika na czerwonym pasku umieszczonym na górze ekranu głównego (zaznaczenie wyróżnione zostało czarnym prostokątem na grafice poniżej). W oknie aplikacji pojawi się lista użytkowników, na której należy zaznaczyć wybranego użytkownika.
HarmonyOS → Aby przełączyć się na konto innego członka rodziny, korzystając z telefonu z systemem HarmonyOS (Huawei), należy po zalogowaniu się do aplikacji wybrać imię użytkownika na czerwonym pasku umieszczonym na górze ekranu głównego (zaznaczenie wyróżnione zostało czarnym prostokątem na grafice poniżej). W oknie aplikacji pojawi się lista użytkowników, na której należy zaznaczyć wybranego użytkownika.
Dostęp do kont wszystkich członków rodziny ma tylko administrator konta rodziny (jedna z osób dorosłych, będących członkiem rodziny) lub osoba, której administrator rodziny włączył taką funkcję w zakładce rodzina przy członku rodziny.
Potrzebujesz Pomocy?
kontakt@mieszkamwpruszczu.pl+48 58 775 99 64
pn: 9:00 - 17:00 wt-pt: 7:30-15:30