Tak, możesz złożyć wniosek w imieniu innych osób pełnoletnich, z którymi zamieszkujesz pod tym samym adresem pod warunkiem, że:
Dla każdej osoby pełnoletniej, w imieniu której wnioskujesz o wydanie Pruszczańskiej Karty Mieszkańca, wymagany jest indywidualny adres e-mail tej osoby.
Na podany w procesie rejestracji konta innej osoby pełnoletniej adres e-mail zostanie wysłany aktywny link potwierdzenia założenia konta oraz potwierdzenia wyrażenia zgody na zarządzanie kontem w ramach konta rodzinnego, administrowanego przez Ciebie.
Jeżeli link nie zostanie kliknięty, umowa nie zostanie zawarta, konto innej osoby pełnoletniej będzie nieaktywne i zostanie usunięte z systemu w ciągu 30 dni od dnia przesłania linka potwierdzającego.
Wasze konta będą połączone w ramach Konta Rodzinnego, którego Ty będziesz administratorem.
Co to oznacza w praktyce?
Będziesz miał wgląd w wykorzystane rabaty i darmowe wejścia innej osoby pełnoletniej, będziesz mógł edytować jej dane osobowe (w tym adres zamieszkania), zainteresowania, wyrażać i cofać zgody, np. na wysyłkę newslettera.
W każdej chwili możesz odłączyć konto innej osoby pełnoletniej od swojego konta poprzez zalogowanie się na swoje Konto Użytkownika w Systemie Pruszczańskiej Karty Mieszkańca poprzez stronę www.mieszkamwpruszczu.pl, przejście do zakładki Rodzina i kliknięcie w przycisk odłącz osobę. Na adres e-mail innej osoby pełnoletniej zostanie wysłany link z informacją na temat odłączenia konta.
Inna osoba pełnoletnia może w każdej chwili samodzielnie odłączyć swoje Konto Użytkownika od Konta Rodzinnego.
Może tego dokonać poprzez:
W każdej chwili możesz odłączyć konto innej osoby pełnoletniej od swojego Konta Rodzinnego, którego jesteś administratorem poprzez:
Inna osoba pełnoletnia moża w każdej chwili samodzielnie odłączyć swoje Konto Użytkownika od Konta Rodzinnego. Może tego dokonać poprzez:
Jeżeli podczas rejestracji w punkcie obsługi podałeś swój adres e-mail, zostanie na niego wysłany link do ustawienia hasła do konta. Link jest aktywny tylko 30 minut od momentu wysłania. Jeżeli Twój link nie jest już aktywny, na stronie www.mieszkamwpruszczu.pl w zakładce Zaloguj skorzystaj z przycisku "Nie pamiętam hasła" i ustaw nowe hasło.
Jeżeli podczas rejestracji w punkcie obsługi podałeś swój numer telefonu komórkowego, na Twój numer telefonu komórkowego zostanie wysłane hasło tymczasowe. Link jest aktywny 24h od momentu wysłania. Zaloguj się, podając swój numer telefonu komórkowego oraz hasło tymczasowe. Następnie ustaw nowe hasło.
Jeżeli w procesie rejestracji nie podałeś ani adresu e-mail ani numeru telefonu komórkowego lub nie pamiętasz, który z nich podałeś, aby korzystać z konta online uzupełnij te dane w punkcie odbioru Karty lub skontaktuj się z nami pod adresem e-mail kontakt@mieszkamwpruszczu.pl.
Tak, możesz złożyć papierowy wniosek o Kartę Mieszkańca w Urzędzie Miasta, w Referacie Spraw Obywatelskich. Pamiętaj, że aby skutecznie zarządzać swoim kontem Karty Mieszkańca wymagany jest indywidualny adres e-mail lub numer telefonu..
Możesz złożyć wniosek papierowy o Kartę Mieszkańca, jeżeli jesteś Osobą Uprawnioną. Otrzymasz do wypełnienia papierowy wniosek. Twoje dane zostaną wprowadzone do Systemu Karty Mieszkańca.
Jeśli weryfikujesz się pooprzez PIT, zostaniesz poproszony o okazanie Dokumentu Potwierdzającego Uprawnienie.