Tak, możesz złożyć wniosek w imieniu innych osób pełnoletnich, z którymi zamieszkujesz pod tym samym adresem pod warunkiem, że:
Dla każdej osoby pełnoletniej, w imieniu której wnioskujesz o wydanie Pruszczańskiej Karty Mieszkańca, wymagany jest indywidualny adres e-mail tej osoby.
Na podany w procesie rejestracji konta innej osoby pełnoletniej adres e-mail zostanie wysłany aktywny link potwierdzenia założenia konta oraz potwierdzenia wyrażenia zgody na zarządzanie kontem w ramach konta rodzinnego, administrowanego przez Ciebie.
Jeżeli link nie zostanie kliknięty, umowa nie zostanie zawarta, konto innej osoby pełnoletniej będzie nieaktywne i zostanie usunięte z systemu w ciągu 30 dni od dnia przesłania linka potwierdzającego.
Wasze konta będą połączone w ramach Konta Rodzinnego, którego Ty będziesz administratorem.
Co to oznacza w praktyce?
Będziesz miał wgląd w wykorzystane rabaty i darmowe wejścia innej osoby pełnoletniej, będziesz mógł edytować jej dane osobowe (w tym adres zamieszkania), zainteresowania, wyrażać i cofać zgody, np. na wysyłkę newslettera.
W każdej chwili możesz odłączyć konto innej osoby pełnoletniej od swojego konta poprzez zalogowanie się na swoje Konto Użytkownika w Systemie Pruszczańskiej Karty Mieszkańca poprzez stronę www.mieszkamwpruszczu.pl, przejście do zakładki Rodzina i kliknięcie w przycisk odłącz osobę. Na adres e-mail innej osoby pełnoletniej zostanie wysłany link z informacją na temat odłączenia konta.
Inna osoba pełnoletnia może w każdej chwili samodzielnie odłączyć swoje Konto Użytkownika od Konta Rodzinnego.
Może tego dokonać poprzez:
Uprawnienia do karty:
Ważność uprawnień do korzystania z karty zależy od sposobu weryfikacji:
Pakiet Mieszkańca:
Ważny zawsze do 31 maja danego roku, niezależnie od daty przyznania, lecz nie dłużej niż rok od daty aktywacji.
Pakiet Bezpłatnych Przejazdów:
Ważny do 31 października następnego roku szkolnego.
Pakiet Dużej Rodziny:
Ważny do 31 października każdego roku.
Pakiet Seniora i Pakiet GPSZOK:
Ważne przez okres aktywności Pakietu Mieszkańca.
W przypadku wygaśnięcia któregokolwiek z pakietów należy go odnowić, aby zachować dostęp do ulg i zniżek. Szczegółowe zasady odnawiania pakietów znajdziesz w regulaminie programu lub na stronie internetowej Pruszczańskiej Karty Mieszkańca w zakładce Pakiety. 😊
Aby otrzymać Pakiet Mieszkańca i Pruszczańską Kartę Mieszkańca, należy przedstawić jeden z następujących dokumentów potwierdzających zamieszkanie w Pruszczu Gdańskim:
Deklaracja o zameldowaniu:
Rozliczenie podatkowe w Pruszczu Gdańskim:
Zdjęcie:
Wniosek o Pakiet Mieszkańca można złożyć:
Kartę można odebrać w Autoryzowanym Punkcie Obsługi - Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim - w godzinach pracy urzędu, tj:
poniedziałek - 09:00 - 17:00
środa - 07:30 - 15:30
wtorek, czwartek, piątek - 07:30 - 14:00.
Aby odebrać Kartę po złożeniu wniosku online należy okazać potwierdzenie, które otrzymało się drogą mailową po weryfikacji danych. Potwierdzenie to oznacza też, że Karta i Pakiet Mieszkańca są już aktywne online, w aplikacji. Na weryfikację danych i przesłanie potwierdzenia Autoryzowany Punkt Obsługi ma 14 dni.
Jeśli wniosek został złożony online i do tej pory mieszkaniec korzystał tylko z karty w formie elektronicznej (w aplikacji), w każdej chwili może otrzymać kartę w wersji plastikowej - wystarczy podejść z dokumentem tożsamości do Autoryzowanego Punktu Obsługi. Dotyczy to wszystkich osób, których wniosek o kartę i Pakiet Mieszkańca został zweryfikowany pozytywnie.